Title
Turkish Afrikaans Arabic Azerbaijani Bulgarian English French Italian Russian Serbian Slovak Ukrainian


dergi reklamı hazırlama
Basın ilanı yaptırma

A: Talatpaşa Cad. No: 130 Peker İş Merkezi Ofis Katı No: 304 Levent / İstanbul

T. & F: +90 (212) 283 24 56 G: +90 (535) 885 85 15

www.bilaloz.com

 

Basın İlanı Yaptırma

Bir malın veya hizmetin ilanı hazırlanacagında öncelikle genel ve özel hedefler belirlenir.

Bu belirleme, ilanın stratejisini ve yaratıcı taktigini ortaya çıkarır. Bir basın ilanının stratejisinin

belirlenmesi aşamaları ise şunlardır:

1- İlanın amacının / amaçlarının belirlenmesi: Amaç bilgi vermek mi, ürünü hatırlatmak mı

yoksa almaya mı ikna etmek olacak? Bu ilanla neyi elde edecegiz? Sonuçta ne bekliyoruz?

2- Ürünün ya da hizmetin tam tarifi, özelliklerinin tanımı.

3- Hedef tüketicinin belirlenmesi, özelliklerinin saptanması: Sunulacak ürünün veya hizmetin

müşterisi kim olacak? Çocuklara mı, ev hanımlarına mı, yetişkinlere mi, gençlere mi yoksa her

yaş grubuna mı hitap edecek? Hedeflenen kitlenin özellikleri nelerdir? İlgi alanları, ekonomik

yapıları, kültür düzeyleri nelerdir? Bunları bilmek etkili bir ilan hazırlayabilmek açısından önemlidir.

Ayrıca ürünün hangi gelir grubuna (zengin-orta-fakir) yerleştirilebilecegini de belirlemek gerekir.

4- İlan, müşteriye nasıl ulaştırılacak? Müşteri bu ilandan dogrudan mı yoksa dolaylı olarak mı

etkilenecek? Müşterinin duygularına mı yoksa mantıgına mı seslenilecek?

5- İrün, tüketiciye ne yarar saglıyor? Bu ilanda ürünün yararı nasıl kanıtlanacak?

6- Rakip ürünler için yapılan ilanlar ve özellikleri nelerdir? Aynı ürünün piyasadaki çeşitleri nasıl

tanınıyor, etkileri olumlu ya da olumsuz yanları, kitlede yarattıgı güven nedir, araştırmak gerekir.

7– İlanın yayınlanacagı aracın (Medya’nın) seçimi, ilanın hacminin belirlenmesi: Hangi gazete

ya da dergide yayınlanacak? Hedef kitlenin ilgilendigi basın hangisidir? Bunların izleyici sayısı

ne kadardır? Hazırlanacak ilan, ne zamanlar ve ne kadar sıklıkla yayınlanacak?

 
dergi reklam tasarım
Basın ilanı yaptırma

A: Talatpaşa Cad. No: 130 Peker İş Merkezi Ofis Katı No: 304 Levent / İstanbul

T. & F: +90 (212) 283 24 56 G: +90 (535) 885 85 15

www.bilaloz.com

 

Basın İlanı Yaptırma

Bir malın veya hizmetin ilanı hazırlanacagında öncelikle genel ve özel hedefler belirlenir.

Bu belirleme, ilanın stratejisini ve yaratıcı taktigini ortaya çıkarır. Bir basın ilanının stratejisinin

belirlenmesi aşamaları ise şunlardır:

1- İlanın amacının / amaçlarının belirlenmesi: Amaç bilgi vermek mi, ürünü hatırlatmak mı

yoksa almaya mı ikna etmek olacak? Bu ilanla neyi elde edecegiz? Sonuçta ne bekliyoruz?

2- Ürünün ya da hizmetin tam tarifi, özelliklerinin tanımı.

3- Hedef tüketicinin belirlenmesi, özelliklerinin saptanması: Sunulacak ürünün veya hizmetin

müşterisi kim olacak? Çocuklara mı, ev hanımlarına mı, yetişkinlere mi, gençlere mi yoksa her

yaş grubuna mı hitap edecek? Hedeflenen kitlenin özellikleri nelerdir? İlgi alanları, ekonomik

yapıları, kültür düzeyleri nelerdir? Bunları bilmek etkili bir ilan hazırlayabilmek açısından önemlidir.

Ayrıca ürünün hangi gelir grubuna (zengin-orta-fakir) yerleştirilebilecegini de belirlemek gerekir.

4- İlan, müşteriye nasıl ulaştırılacak? Müşteri bu ilandan dogrudan mı yoksa dolaylı olarak mı

etkilenecek? Müşterinin duygularına mı yoksa mantıgına mı seslenilecek?

5- İrün, tüketiciye ne yarar saglıyor? Bu ilanda ürünün yararı nasıl kanıtlanacak?

6- Rakip ürünler için yapılan ilanlar ve özellikleri nelerdir? Aynı ürünün piyasadaki çeşitleri nasıl

tanınıyor, etkileri olumlu ya da olumsuz yanları, kitlede yarattıgı güven nedir, araştırmak gerekir.

7– İlanın yayınlanacagı aracın (Medya’nın) seçimi, ilanın hacminin belirlenmesi: Hangi gazete

ya da dergide yayınlanacak? Hedef kitlenin ilgilendigi basın hangisidir? Bunların izleyici sayısı

ne kadardır? Hazırlanacak ilan, ne zamanlar ve ne kadar sıklıkla yayınlanacak?

 
dergi reklam sayfaları
Basın ilanı yaptırma

A: Talatpaşa Cad. No: 130 Peker İş Merkezi Ofis Katı No: 304 Levent / İstanbul

T. & F: +90 (212) 283 24 56 G: +90 (535) 885 85 15

www.bilaloz.com

 

Basın İlanı Yaptırma

Bir malın veya hizmetin ilanı hazırlanacagında öncelikle genel ve özel hedefler belirlenir.

Bu belirleme, ilanın stratejisini ve yaratıcı taktigini ortaya çıkarır. Bir basın ilanının stratejisinin

belirlenmesi aşamaları ise şunlardır:

1- İlanın amacının / amaçlarının belirlenmesi: Amaç bilgi vermek mi, ürünü hatırlatmak mı

yoksa almaya mı ikna etmek olacak? Bu ilanla neyi elde edecegiz? Sonuçta ne bekliyoruz?

2- Ürünün ya da hizmetin tam tarifi, özelliklerinin tanımı.

3- Hedef tüketicinin belirlenmesi, özelliklerinin saptanması: Sunulacak ürünün veya hizmetin

müşterisi kim olacak? Çocuklara mı, ev hanımlarına mı, yetişkinlere mi, gençlere mi yoksa her

yaş grubuna mı hitap edecek? Hedeflenen kitlenin özellikleri nelerdir? İlgi alanları, ekonomik

yapıları, kültür düzeyleri nelerdir? Bunları bilmek etkili bir ilan hazırlayabilmek açısından önemlidir.

Ayrıca ürünün hangi gelir grubuna (zengin-orta-fakir) yerleştirilebilecegini de belirlemek gerekir.

4- İlan, müşteriye nasıl ulaştırılacak? Müşteri bu ilandan dogrudan mı yoksa dolaylı olarak mı

etkilenecek? Müşterinin duygularına mı yoksa mantıgına mı seslenilecek?

5- İrün, tüketiciye ne yarar saglıyor? Bu ilanda ürünün yararı nasıl kanıtlanacak?

6- Rakip ürünler için yapılan ilanlar ve özellikleri nelerdir? Aynı ürünün piyasadaki çeşitleri nasıl

tanınıyor, etkileri olumlu ya da olumsuz yanları, kitlede yarattıgı güven nedir, araştırmak gerekir.

7– İlanın yayınlanacagı aracın (Medya’nın) seçimi, ilanın hacminin belirlenmesi: Hangi gazete

ya da dergide yayınlanacak? Hedef kitlenin ilgilendigi basın hangisidir? Bunların izleyici sayısı

ne kadardır? Hazırlanacak ilan, ne zamanlar ve ne kadar sıklıkla yayınlanacak?

 
dergi reklam çalışması
Basın ilanı yaptırma

A: Talatpaşa Cad. No: 130 Peker İş Merkezi Ofis Katı No: 304 Levent / İstanbul

T. & F: +90 (212) 283 24 56 G: +90 (535) 885 85 15

www.bilaloz.com

 

Basın İlanı Yaptırma

Bir malın veya hizmetin ilanı hazırlanacagında öncelikle genel ve özel hedefler belirlenir.

Bu belirleme, ilanın stratejisini ve yaratıcı taktigini ortaya çıkarır. Bir basın ilanının stratejisinin

belirlenmesi aşamaları ise şunlardır:

1- İlanın amacının / amaçlarının belirlenmesi: Amaç bilgi vermek mi, ürünü hatırlatmak mı

yoksa almaya mı ikna etmek olacak? Bu ilanla neyi elde edecegiz? Sonuçta ne bekliyoruz?

2- Ürünün ya da hizmetin tam tarifi, özelliklerinin tanımı.

3- Hedef tüketicinin belirlenmesi, özelliklerinin saptanması: Sunulacak ürünün veya hizmetin

müşterisi kim olacak? Çocuklara mı, ev hanımlarına mı, yetişkinlere mi, gençlere mi yoksa her

yaş grubuna mı hitap edecek? Hedeflenen kitlenin özellikleri nelerdir? İlgi alanları, ekonomik

yapıları, kültür düzeyleri nelerdir? Bunları bilmek etkili bir ilan hazırlayabilmek açısından önemlidir.

Ayrıca ürünün hangi gelir grubuna (zengin-orta-fakir) yerleştirilebilecegini de belirlemek gerekir.

4- İlan, müşteriye nasıl ulaştırılacak? Müşteri bu ilandan dogrudan mı yoksa dolaylı olarak mı

etkilenecek? Müşterinin duygularına mı yoksa mantıgına mı seslenilecek?

5- İrün, tüketiciye ne yarar saglıyor? Bu ilanda ürünün yararı nasıl kanıtlanacak?

6- Rakip ürünler için yapılan ilanlar ve özellikleri nelerdir? Aynı ürünün piyasadaki çeşitleri nasıl

tanınıyor, etkileri olumlu ya da olumsuz yanları, kitlede yarattıgı güven nedir, araştırmak gerekir.

7– İlanın yayınlanacagı aracın (Medya’nın) seçimi, ilanın hacminin belirlenmesi: Hangi gazete

ya da dergide yayınlanacak? Hedef kitlenin ilgilendigi basın hangisidir? Bunların izleyici sayısı

ne kadardır? Hazırlanacak ilan, ne zamanlar ve ne kadar sıklıkla yayınlanacak?

 
ilan tasarımı dergi
Basın ilanı yaptırma

A: Talatpaşa Cad. No: 130 Peker İş Merkezi Ofis Katı No: 304 Levent / İstanbul

T. & F: +90 (212) 283 24 56 G: +90 (535) 885 85 15

www.bilaloz.com

 

Basın İlanı Yaptırma

Bir malın veya hizmetin ilanı hazırlanacagında öncelikle genel ve özel hedefler belirlenir.

Bu belirleme, ilanın stratejisini ve yaratıcı taktigini ortaya çıkarır. Bir basın ilanının stratejisinin

belirlenmesi aşamaları ise şunlardır:

1- İlanın amacının / amaçlarının belirlenmesi: Amaç bilgi vermek mi, ürünü hatırlatmak mı

yoksa almaya mı ikna etmek olacak? Bu ilanla neyi elde edecegiz? Sonuçta ne bekliyoruz?

2- Ürünün ya da hizmetin tam tarifi, özelliklerinin tanımı.

3- Hedef tüketicinin belirlenmesi, özelliklerinin saptanması: Sunulacak ürünün veya hizmetin

müşterisi kim olacak? Çocuklara mı, ev hanımlarına mı, yetişkinlere mi, gençlere mi yoksa her

yaş grubuna mı hitap edecek? Hedeflenen kitlenin özellikleri nelerdir? İlgi alanları, ekonomik

yapıları, kültür düzeyleri nelerdir? Bunları bilmek etkili bir ilan hazırlayabilmek açısından önemlidir.

Ayrıca ürünün hangi gelir grubuna (zengin-orta-fakir) yerleştirilebilecegini de belirlemek gerekir.

4- İlan, müşteriye nasıl ulaştırılacak? Müşteri bu ilandan dogrudan mı yoksa dolaylı olarak mı

etkilenecek? Müşterinin duygularına mı yoksa mantıgına mı seslenilecek?

5- İrün, tüketiciye ne yarar saglıyor? Bu ilanda ürünün yararı nasıl kanıtlanacak?

6- Rakip ürünler için yapılan ilanlar ve özellikleri nelerdir? Aynı ürünün piyasadaki çeşitleri nasıl

tanınıyor, etkileri olumlu ya da olumsuz yanları, kitlede yarattıgı güven nedir, araştırmak gerekir.

7– İlanın yayınlanacagı aracın (Medya’nın) seçimi, ilanın hacminin belirlenmesi: Hangi gazete

ya da dergide yayınlanacak? Hedef kitlenin ilgilendigi basın hangisidir? Bunların izleyici sayısı

ne kadardır? Hazırlanacak ilan, ne zamanlar ve ne kadar sıklıkla yayınlanacak?

 
dergi ilanı tasarımı
Basın ilanı yaptırma

A: Talatpaşa Cad. No: 130 Peker İş Merkezi Ofis Katı No: 304 Levent / İstanbul

T. & F: +90 (212) 283 24 56 G: +90 (535) 885 85 15

www.bilaloz.com

 

Basın İlanı Yaptırma

Bir malın veya hizmetin ilanı hazırlanacagında öncelikle genel ve özel hedefler belirlenir.

Bu belirleme, ilanın stratejisini ve yaratıcı taktigini ortaya çıkarır. Bir basın ilanının stratejisinin

belirlenmesi aşamaları ise şunlardır:

1- İlanın amacının / amaçlarının belirlenmesi: Amaç bilgi vermek mi, ürünü hatırlatmak mı

yoksa almaya mı ikna etmek olacak? Bu ilanla neyi elde edecegiz? Sonuçta ne bekliyoruz?

2- Ürünün ya da hizmetin tam tarifi, özelliklerinin tanımı.

3- Hedef tüketicinin belirlenmesi, özelliklerinin saptanması: Sunulacak ürünün veya hizmetin

müşterisi kim olacak? Çocuklara mı, ev hanımlarına mı, yetişkinlere mi, gençlere mi yoksa her

yaş grubuna mı hitap edecek? Hedeflenen kitlenin özellikleri nelerdir? İlgi alanları, ekonomik

yapıları, kültür düzeyleri nelerdir? Bunları bilmek etkili bir ilan hazırlayabilmek açısından önemlidir.

Ayrıca ürünün hangi gelir grubuna (zengin-orta-fakir) yerleştirilebilecegini de belirlemek gerekir.

4- İlan, müşteriye nasıl ulaştırılacak? Müşteri bu ilandan dogrudan mı yoksa dolaylı olarak mı

etkilenecek? Müşterinin duygularına mı yoksa mantıgına mı seslenilecek?

5- İrün, tüketiciye ne yarar saglıyor? Bu ilanda ürünün yararı nasıl kanıtlanacak?

6- Rakip ürünler için yapılan ilanlar ve özellikleri nelerdir? Aynı ürünün piyasadaki çeşitleri nasıl

tanınıyor, etkileri olumlu ya da olumsuz yanları, kitlede yarattıgı güven nedir, araştırmak gerekir.

7– İlanın yayınlanacagı aracın (Medya’nın) seçimi, ilanın hacminin belirlenmesi: Hangi gazete

ya da dergide yayınlanacak? Hedef kitlenin ilgilendigi basın hangisidir? Bunların izleyici sayısı

ne kadardır? Hazırlanacak ilan, ne zamanlar ve ne kadar sıklıkla yayınlanacak?

 
basın ilanı tasarımı
Basın ilanı yaptırma

A: Talatpaşa Cad. No: 130 Peker İş Merkezi Ofis Katı No: 304 Levent / İstanbul

T. & F: +90 (212) 283 24 56 G: +90 (535) 885 85 15

www.bilaloz.com

 

Basın İlanı Yaptırma

Bir malın veya hizmetin ilanı hazırlanacagında öncelikle genel ve özel hedefler belirlenir.

Bu belirleme, ilanın stratejisini ve yaratıcı taktigini ortaya çıkarır. Bir basın ilanının stratejisinin

belirlenmesi aşamaları ise şunlardır:

1- İlanın amacının / amaçlarının belirlenmesi: Amaç bilgi vermek mi, ürünü hatırlatmak mı

yoksa almaya mı ikna etmek olacak? Bu ilanla neyi elde edecegiz? Sonuçta ne bekliyoruz?

2- Ürünün ya da hizmetin tam tarifi, özelliklerinin tanımı.

3- Hedef tüketicinin belirlenmesi, özelliklerinin saptanması: Sunulacak ürünün veya hizmetin

müşterisi kim olacak? Çocuklara mı, ev hanımlarına mı, yetişkinlere mi, gençlere mi yoksa her

yaş grubuna mı hitap edecek? Hedeflenen kitlenin özellikleri nelerdir? İlgi alanları, ekonomik

yapıları, kültür düzeyleri nelerdir? Bunları bilmek etkili bir ilan hazırlayabilmek açısından önemlidir.

Ayrıca ürünün hangi gelir grubuna (zengin-orta-fakir) yerleştirilebilecegini de belirlemek gerekir.

4- İlan, müşteriye nasıl ulaştırılacak? Müşteri bu ilandan dogrudan mı yoksa dolaylı olarak mı

etkilenecek? Müşterinin duygularına mı yoksa mantıgına mı seslenilecek?

5- İrün, tüketiciye ne yarar saglıyor? Bu ilanda ürünün yararı nasıl kanıtlanacak?

6- Rakip ürünler için yapılan ilanlar ve özellikleri nelerdir? Aynı ürünün piyasadaki çeşitleri nasıl

tanınıyor, etkileri olumlu ya da olumsuz yanları, kitlede yarattıgı güven nedir, araştırmak gerekir.

7– İlanın yayınlanacagı aracın (Medya’nın) seçimi, ilanın hacminin belirlenmesi: Hangi gazete

ya da dergide yayınlanacak? Hedef kitlenin ilgilendigi basın hangisidir? Bunların izleyici sayısı

ne kadardır? Hazırlanacak ilan, ne zamanlar ve ne kadar sıklıkla yayınlanacak?

 
ÇEEİK' 2012 - En İyi Tasarımcı Ödülü

ÇEEİK 2012, yapılan organizasyonda "2012 EN İYİ TASARIMCI"

ödülünü bana layık gördükleri için herkese teşekkür ederim.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
adweek.com

adweek.com'a yaptığım en yeni çalışmalarımı yükledim.

Görmek için tıklayınız...

 

A: Talatpaşa Cad. No: 130 Peker İş Merkezi Ofis Katı No: 304 Levent / İstanbul

T. & F: +90 (212) 283 24 56 G: +90 (535) 885 85 15

www.bilaloz.com

 
Office

 

 

 

 
Diğer Makaleler...
«BaşlangıçÖnceki12345678910SonrakiSon»

Sayfa 1 / 18
News image

Ahmet Özkan

Sanat camiasının ünlü isimlerinden Ahmet Özkan 2009 yılında çıkardığı "Özür Dilerim" albümünün çalışmalarını Bilal ÖZ ile yapmıştır. DEVAMINI OKU

News image

VİŞNE CAFE

Vişne Cafe Kurumsal Kimlik çalışmaları ve Reklam Kampanyaların da Bilal ÖZ ' ü tercih etti. DEVAMINI OKU

News image

KUNDURAS

Kunduras 2010 yılına hızlı bir giriş yaparak, Kurumsal Kimlik, Web Site, Mailing tasarımlarını Bilal ÖZ  'ü tercih etmiştir. DEVAMINI OKU

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.

Web Tasarimci Ankara