Title
Turkish Afrikaans Arabic Azerbaijani Bulgarian English French Italian Russian Serbian Slovak Ukrainian
Logo Tasarımı

Harika logo tasarımı, tasarım becerilerinin, yaratıcı teorinin ve ustaca uygulamanın karmaşık bir karışımını gerektirir. Tuzlarına değecek herhangi bir tasarımcı, amaca uygun bir logo oluşturabilir, ancak gerçekten zanaatın tüm yönleriyle ustalaşmak zaman alır. Tabii ki, logo tasarımı markanın sadece bir küçük alt kümesidir, ancak logo veya marka işareti çoğu markalama planının merkezinde kalmaktadır.

Bu makalede, markanız veya markanız için en iyi logoyu oluşturmanızda size rehberlik edecek marka uzmanlarından size tavsiyelerde bulunuyoruz. Logo tasarım uzmanı David Airey'den (bu sayfa) 10 altın kuralla başlıyoruz, daha sonra her bir unsuru daha ayrıntılı bir şekilde incelemek için yola devam ediyoruz: araştırma ve strateji, tipografi, şekil ve sembolizm, renk teorisi ve sonunda logo tasarımınızı kullanıyoruz.

 

David Airey'in logo tasarımının 10 altın kuralları

 

Hayatınızı etkileyen bir kişi düşündüğünüzde, neye benzediğini resmetmeniz neredeyse kesin. Ve bu yüzden genellikle satın aldığımız markalarla. Sadece ürün, şirket veya hizmetle ilgili deneyimlerimizi düşünerek logoyu kolayca görüntüleyebiliriz.

 

Bir zamanlar belirli bir pazarda ya da niş içinde çalışan bir avuç firmanın olduğu yerlerde, yüzlerce, belki de binlerce, hepsi dikkat çekmek için yarışıyor olabilir, hepsi ilk önce onlara bakmamızı istiyor. Bu, markaların kendilerini görsel olarak farklılaştırmak için artan gereksinimlerini yaratır, böylece rakiplerle karıştırılmazlar.

 

Bu farklılaşma, marka kimlikleri tasarımıyla elde edilir - hep birlikte çalışarak, zihnimizde ayırt edici bir resim oluşturmak için bir dizi unsur. Şirkete bağlı olarak, kimlik, web sitesindeki yazı tipi seçimine kadar, üniformalar, araç grafikleri, kartvizitler, ürün ambalajı, fotoğraf stüdyosu, kahve kupaları, billboard reklam ve diğer eşyaların bir salını içerebilir.

 

Bir şeye baktığımızda, önce okuyamıyoruz. Başka bir şey gördüğümüzden önce, renk görüyoruz ve eğer dikkatimizi çekmek için yeterliyse, o zaman okuyacağız

 

David Airey

Bir şeye baktığımızda, önce okumadığımızı hatırlamak önemlidir. Başka bir şey gördüğümüzden önce, renk görüyoruz ve eğer dikkatimizi çekmek için yeterliyse, o zaman okuyacağız. Yani her durumda, şirketten bağımsız olarak, marka resmindeki küçük ama temel unsur logodur.

 

Tasarımcı olarak işimiz, bir markanın özünü, en çok tahammül edilebilecek şekil ve renge ayırmaktır, çünkü görsel görünüm, deneyimlerimizle ve deneyimlerimizle kimlerimiz arasında bir bağ oluştururken kritik bir rol oynar (marka ). Birçok açıdan, bir şirketin logosu sevdiklerimizin yüzlerine benzer.

 

Doğru logo, mükemmel bir ürünle hizalandığında ve önemli bir süre için yerinde olduğunda, herhangi bir şirket için nihayetinde paha biçilmez bir varlık haline gelebilir. Nike, McDonalds'ın altın kemerleri, Michelin adamı, Mercedes’in üç köşeli yıldızı, Woolmark sembolü - bu daha yüksek profilli örneklerden sadece birkaçı. Fakat her yerde var olan özelliklerinin yanı sıra, bir logoya benzer bir statüye ulaşma şansını nasıl en iyi şekilde veriyorsunuz? Her başarılı logo projesinde evrensel özellikler vardır ve oluşturduğunuz işaretlerin kalitesini iyileştirmeye yardımcı olmak için bazılarını burada özetledim.

 
News image

Ahmet Özkan

Sanat camiasının ünlü isimlerinden Ahmet Özkan 2009 yılında çıkardığı "Özür Dilerim" albümünün çalışmalarını Bilal ÖZ ile yapmıştır. DEVAMINI OKU

News image

VİŞNE CAFE

Vişne Cafe Kurumsal Kimlik çalışmaları ve Reklam Kampanyaların da Bilal ÖZ ' ü tercih etti. DEVAMINI OKU

<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=UA-120631108-1"></script>

<script>

window.dataLayer = window.dataLayer || [];

function gtag(){dataLayer.push(arguments);}

gtag('js', new Date());

 

gtag('config', 'UA-120631108-1');

</script>

News image

KUNDURAS

Kunduras 2010 yılına hızlı bir giriş yaparak, Kurumsal Kimlik, Web Site, Mailing tasarımlarını Bilal ÖZ  'ü tercih etmiştir. DEVAMINI OKU

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.

Web Tasarimci Ankara